Va multumesc

Nu am in viata asta timp sa multumesc celor ce mi-au facut bine, nici sa ii ajut pe cei care nu mi-au facut nimic ca de altfel sa numar dusmanii tradatorii mincinosii si pe cei care mi-au tradat sinceritatea si increderea. Va multumesc la acestia din urma ca ma faceti sa simt ca sunt un om foarte important si ca datorita voua simt ca sunt un om de calitate exact ca aurul de 24 de karate. Fara voi as fi fericit dar nu as mai avea atatea emotii cand sunt la un pas de a face o gresala in care v-as da motiv sa ma criticati pe la spate. VA MULTUMESC DIN TOT SUFLETUL CA EXISTATI sa va dea Bunul Dumnezeu Sanatate si zile multe sa ma barfiti in continuare.


 


Cred ca o sa vi se para ca am inebunit! Ei bine nu asta e rugaciunea mea pentru dusmani!



Va multumesc

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Psalmii “de blestem”

Sunt ortodox (ne)practicant

Mersul cu icoana