8 Martie Fericit!

E 8 martie si imi aduc aminte cum in ziua asta atat de frumoasa si dedicata mamei ii ziceam atat de nevinovat Te iubesc Mami.



Imi aduc aminte ca 95 sau 96 daca nu gresesc a fost o primavara mai timpurie nu ii luasem nimic mamei mele de ziua mamei si pierdusem si felicitarea ce o facusem pentru ea. In acea dimineata mergeam cu fratele meu catre scoala generala, pe drum am vazut un zarzan sau corcodus cum ii zice prin unele parti ale tarii, statea abia sa plezneasca florile sa isi arate frumusetea. Vorbeam cu fratele meu de acest fenomen pe tot timpul drumuluui pana la scoala. La intoarcere dupa cele 4 ore de curs ca ne-a dat drumu mai repede acasa am trecut pe langa acel zarzan si nu mai era cu florile aproape sa plezneasca, de acum era el insasi o mare si frumoasa floare facuta din flori mai mici. Numai atunci mi-am adus aminte ca nu ii luasem nimic mamei noastre si am rupt o mica crenguta pe care i-am dus-o acasa. Incantarea ei ca am dus acea floare de zarzan ne-a bucurat si pe mine si pe fratele meu pentru ca ii dadusem ceva Mamicii noastre.


Acum parca totul s-a schimbat copii de multe ori se simt obligati sa ii ia ceva mamei lor sau nici macar nu o mai baga in seama, poate ca si eu am zile in care uit sa o sun sau ma prind cu alceva si uit sa ii zic “Te iubesc mama!”.


Mamicile vostre ce credeti nu s-ar bucura daca le-ati duce macar un gand de bucurie cu un Sarumana Mama. 


Atat de mult mi-ar place ca in ziua de 8 martie toti copiii sa se roage pentru mamica ce le-a dat viata. Sa se roage la Mama noastra a tuturor, la Maicuta Sfanta sa ii dea sanatate celei ce cu lacrimi ne-a nascut crescut si ne-a purtat in brate.


Nu imi ramane alceva sa zic decat 8 Martie Fericit, si o rugaciune pentru mamica mea. 


Iubiti-va mamicile macar jumate din cat ele v-au iubit si va iubesc pe voi, fiti fii lor care se roga pentru ele chiar si la 100 de ani. 


 


La multi ani Mama!!! 



8 Martie Fericit!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Psalmii “de blestem”

Sunt ortodox (ne)practicant

Mersul cu icoana